Nasza Świątynia
    Bierzmowanie
    Marsz dla Jezusa

Wakacyjny wyjazd Duszpasterstwa dzieciDSPrz

W dniach 4 - 12 sierpnia został zorganizowany wyjazd dziecięcy z parafii pod wezwaniem Świętego Ducha w Szczecinie Zdrojach. Tym razem wyjechaliśmy do Warszawy. Spędziliśmy tam pierwsze 2 dni a następnie w poniedziałek udaliśmy się do Kałkowa. W Warszawie zwiedzaliśmy Sejm Rzeczypospolitej Polskiej oraz Centrum Pieniądza NBP, gdzie mieliśmy okazję dotykać sztabki złota wartej ponad 2000000 zł. Byliśmy także w zoo, gdzie oglądaliśmy różnorodne zwierzęta. W ostatnim dniu pobytu w Warszawie, poprzez uczestnictwo w grze miejskiej, poznawaliśmy Stare Miasto.

W poniedziałkowe późne popołudnie udaliśmy się do Kałkowa w Górach Świętokrzyskich. Od wtorku rozpoczęliśmy zwiedzanie okolicy. Pierwszym miejscem do którego się udaliśmy było najstarsze sanktuarium w Polsce znajdujące się na Świętym Krzyżu (Łysej Górze) w którym znajdują się Relikwie Drzewa Krzyża Świętego. W kolejnych dniach mieliśmy okazję zobaczyć klasztor cysterski w Wąchocku oraz Muzeum Nauki i Techniki w Starachowicach.

Byliśmy w takich ciekawych miejscowościach jak Krzyżtopór, w którym znajdują się ruiny zamku oraz Kurozwęki, gdzie zwiedziliśmy pałac i jego lochy oraz uczestniczyliśmy w przejażdżce zoo safari podczas której z bliska oglądaliśmy bizony. W przeddzień wyjazdu do Szczecina, to jest w sobotę, podziwialiśmy panoramę, rynek, zabytki, zbrojownię i uliczki słynnego Sandomierza, gdzie są kręcone sceny do serialu Ojciec Mateusz. Niedziela była ostatnim dniem naszego pobytu w Kałkowie, dlatego rano uczestniczyliśmy we wspólnej Mszy świętej, następnie zjedliśmy śniadanie i wyruszyliśmy w drogę powrotną.Przy tej okazji bardzo dziękuję tym wszystkim którzy przyczynili się do naszego pobytu, za wszelką pomoc i wsparcie a wychowawcom za opiekę nad dziećmi. Do zobaczenia na kolejnym wyjeździe który będzie miał miejsce już w lutym.